Головна » Статті » Мої статті |
Тема занять "Культура перевезення вантажів" 1 година " культура керування ТЗ у складних погодніх умовах" 1 година домашнє завдання: вивчити матеріал по конспекту Культура перевезення вантажів Культура перевезення вантажів передбачає їх розміщення і кріплення так, щоб вони не заважали водієві безпечно керувати транспортним засобом, не створювали небезпеки для пасажирів, не наражали на небезпеку учасників дорожнього руху, не створювали шуму, не піднімали пилу та не забруднювали проїзну частину і навколишнє середовище. За необхідності вантаж перевозять у відповідному пакуванні або спеціальним транспортом. Під час руху потрібно стежити за вантажем, який перевозите ви або інші транспортні засоби. У разі виявлення загроз безпеці руху слід негайно вжити заходів для їх усунення та поінформувати інших учасників дорожнього руху. Перед поїздкою обов’язково слід перевірити правильність розміщення вантажу, подбати про поздовжню і поперечну стійкість ТЗ, його безпечність для інших учасників дорожнього руху (вантажу не має звисати за межі габаритів, потрібно позначити частини , які виступають, тощо) .
Культура керування ТЗ у складних погодних умовах
За несприятливих погодних умов водіям необхідно вживати додаткових заходів. Ввімкнути габаритні або ходові вогні, а за необхідності і протитуманні фари і задні протитуманні ліхтарі, для покращення видимості ТЗ. Знизити швидкість, щоб не забризкувати інші ТЗ і , особливо, пішоходів та велосипедистів. Культурний водій обов’язково забезпечить безперешкодний рух велосипедистам і пішоходам, які можуть з будь яких причин (прикрилися коміром, капелюшком тощо) не помітити автомобіль. Такий водій також уважно поставиться до безпеки дітей, осіб з інвалідністю чи тих, хто почувається не впевнено. Водій має бути особливо уважним до цих учасників дорожнього руху й у разі їх перебування на проїзній частині (через брак тротуарів, перекриття їх ТЗ, що стоять, захаращення проїздів тощо) вжити всіх заходів для безпечного руху. | |
Переглядів: 45 | |
Всього коментарів: 0 | |